Saturday 9 April 2011

Anwar dan Wan Azizah datang ke Sarawak untuk membulak jua..!!!


Penduduk rakyat negeri Sarawak disarankan agar tidak mempercayai Wan Azizah, isteri raja putar alam dunia, Anwar Ibrahim. Kedatangannya ke Sarawak ini bukannya untuk membela dan mendahulukan rakyat, datangnya hanya untuk menipu bagi membela suaminya yang suka menipu keliling dunia!

Terbaru, Wan Azizah mendakwa bahawa Anwar sering bersenam ketika di dalam penjara ketika ditahan kerana terbukti bersalah menyalah guna kuasa ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri. Katanya Anwar bersenam ketika di penjara dan bertubuh sasa, bagi menafikan "lelaki bertuala putih" di dalam video seks tersebut bukanlah suaminya.

Kenyataannya ini jelas menunjukkan bahawa Wan Azizah suka berbohong pada rakyat apabila menyatakan bahawa Anwar sering kait belakang, nak tidur pun tak boleh, nak bergerak pun sukar, termasuklah dakwaannya yang kononnya disuntik racun arsenik dan HIV ketika merayu melepaskan Anwar dari penjara Sungai Buloh!

Cuba bayangkan, demi menlepaskan seorang penjenayah yang sedang menerima hukuman, Wan Azizah sanggup menipu rakyat bagi meraih simpati mendesak Kerajaan melepaskan Anwar. Malah isteri Anwar ini sanggup memburuk dan memfitnah Kerajaan yang selama ini melayan Wan Azizah sekeluarga dengan baik ketika suaminya bergelar TPM.

Sudahlah suaminya menipu, salah guna kuasa, terlibat dengan aktiviti meliwat (disahkan mahkamah), isterinya pula menipu untuk melepaskan suaminya yang sedang menjalani hukuman. Apa jenis manusiakah ini? Spesis manusia apakah ini???

Sebab itulah penulis meminta agar rakyat Sarawak berhati-hati dengan kedua pasangan penipu ini. Usah dekati mereka dan usah biarkan mereka mendekati atau memasuki kawasan kita "di situk". "Sidak dua eko membulak saja keja ya di Sarawak tuk".

"Mun kitak serempak ngan Anwar ya, iboh madah perkataan Mokhtar, ia ya password bah! Nahas mun disebut depan Anwar, kelak bolos belakang kitak! Nya suka main belakang!".

"Mun kitak jumpa ngan binik ya, tanya Wan Azizah, sine ya letak jam tangan Omega ya bah? Sik bawa ke Sarawak, kah? Confirm ya lari lepas tanya kedak ya!".

Oleh: Biak Kacak!

5 comments:

  1. kenak dialog/word bahsa serawak ya mantak gilak? hahahaha

    ReplyDelete
  2. Terbaik geng...sama - sama kita bangkitkan kesedaran rakyat Sarawak agar tidak termakan tipu daya puak - puak Pakatan Haram ni...

    ReplyDelete
  3. biar betulllllll. mun kenak hati2 sama anwar ke @ tok jib altantuya>

    ReplyDelete
  4. aok lah...mun swk d tgn PKR alu kenak jual swk oleh nya..."sayang swk"

    ReplyDelete