Monday 28 March 2011

VIDEO SEKS: ANWAR PENIPU BESAR! BUKTI AZMIN ALI TAHU ANWAR DALAM VIDEO SEKS TERSEBUT!


Sewaktu usaha penerangan dilakukan di Pejabat Wakil Rakyat (Ahli Parlimen Gombak); Azmin 'YB Ferrari' Ali nampak macam yakin tapi takut. Kepada yang hadir pada malam itu pasti perasan; Azmin tidak langsung menggunakan hampir 50 minit ucapannya untuk membelasah Rahim Thamby dan Eskay. Tak ada.

Azmin hanya fokus kepada isu sodomi dan menggunakan layar untuk memberikan penerangan yang langsung tidak selari dengan kes mahkamah.

Ceramah Azmin agak baik. Bolehlah digunakan untuk memahamkan isu ‘dubur’ kepada kalangan yang hadir. Tetapi Azmin pun tak menyelesaikan ‘keraguan’ mereka yang hadir. Di belakang; ramai juga yang bertanya – mana penerangan isu ‘video seks’? Mana penafian?

Mana ceramah yang membayangkan bahawa Anwar tidak pernah berada di Lanson Place pada waktu yang masa yang diperkatakan? Mana sumpah yang mengatakan Anwar TIDAK PERNAH menyertai ”sexual escapade’ bersama dengan Eskay; baik di Lanson Place – mahupun di Bangkok, Thailand. Anwar tak sebut langsung….musykil.

Padahal di awal ucapan Azmin dia ada memberikan janji bahawa dia akan BALUN – Thamby dan Eskay semaksimum mungkin. Tak ada pun.

Kalau ada seorang di dalam PKR yang faham dengan ‘hobi’ Anwar; ianya pastilah Azmin Ali. Azminlah yang kenal dan tahu dengan ‘taste’ Anwar.

Bukan Azmin tak pesan dengan Anwar pasal Eskay. Azmin selalu ingatkan Anwar; Eskay baik dengan Megat Junid. Baik dengan Sanusi. Baik dengan Aziz Shamsuddin. Baik dengan Mahathir. Selalu Azmin pesan kepada Anwar jangan terlalu ikut kehendak Eskay.

Bahaya.

Tapi kelemahan Anwar adalah ‘minat’nya yang susah nak dikekang. Azmin tahu. Tapi pada Azmin; biarlah main perempuan; daripada lelaki. Azmin selalu ingatkan dirinya; bahawa pemimpin UMNO pun tak semua yang ‘bersih’ daripada game dan permainan spa/urut batin/body to body ini.

Benda biasa.

 Tapi sehingga kantoi dirakam adalah sesuatu yang Azmin tak dapat terima. Kenapa Anwar begitu ‘lalai dan cuai’. Takkan tak nampak Eskay boleh jadi musuh dalam selimut.

Azmin tak kecewa Anwar main perempuan. Azmin tak kecewa Anwar cuba ‘up’ kalangan staff PKR yang comel-comel. Minat Anwar ini memang Azmin ‘clear’ sangat. Tapi terkantoi dengan Eskay adalah satu perkara yang Azmin tak dapat terima.

Berulang kali, Azmin bercakap di hadapan AMK Gombak; bahawa bersedia untuk berjuang TANPA DSAI. Bukan kali pertama. Azmin memang sudah half hearted dengan perjuangan yang mudah sangat dirosakkan oleh seorang seperti Eskay. Eskay bukan ‘inner circle’ politik. Eskay hanyalah ‘inner circle’ horey horey. Akhirnya, terkena juga.

Yang Azmin risau; bukan sahaja ‘video’ itu; tetapi juga CCTV Lanson Place yang akan juga dibawa ke tengah. Maka, akan terkeluarlah beberapa kali wajah Anwar dan Eskay yang selalu berada di sana.
p/s: kejadian bukan di Sompoton Spa, Lanson ya. Itu adalah spa ‘baik’. Tak ada ‘extra’. Kejadian di salah satu bilik di Lanson Place.

9 comments:

  1. layarilah www.freemalaysiakini.com

    percuma tanpa bayaran, berita terkini dan sensasi

    ReplyDelete
  2. nampaknya berjaya lah org umno memfitnah, pasal rmi yg percaya dari kaji dan pikir dulu

    ReplyDelete
  3. memang umno kuat fitnah.PAS,PKR,tak pernah buat fitnah.sbb tu semua yg join PAS dijamin syurga.boleh pilih syurga mana nak pergi.aku yakin lps ni ada lagi ALLAH TUNJUK,SIAPA SEBENARNYA ANWAR.SATU DEMI SATU TERBONGKAR.YG MEMBONGKAR BUKAN ORANG LAIN.KAWAN BAIK DIA SENDIRI.ORANG KANAN KIRI DIA SENDIRI.YG TAKSUB ADALAH PENGIKUT BODOH,TAK KENAL ANWAR.ANJING LAGI CERDIK DAN BOLEH MENILAI.

    ReplyDelete
  4. baik2 sikit ckp tu der.. Ulamak dunia pun backup, DSAI.. korang sape nk ftnah2 ?? pk la ... sekejap sodomy, sekejap main pmpuan.. mane satu ni yg betuL??? xkn DUA@ kot DSAI pnya taste.. pk la ... xbaik ftnah2, tuduh2 sesama manusia@ ISLAM! TAKBIR!!

    ReplyDelete
  5. Ingat kebesaran Allah. Memfitnah orang dosanya lebih besar daripada bunoh org.
    Allah jua pemberi rezeki.

    ReplyDelete
  6. Sikda keja sidak BN tok. Fitnah orang jak keja. Sik best lalu website tok. Nampak gilak maok propaganda jak.

    ReplyDelete
  7. Nampak sangat House PK ni pembohong. Kamu ada ke masa ceramah tu. Kalu ada, mungkin kamu tak bagi tumpuan atau cuba memutar belitkan fakta. Ini memang kerja orang B-End. Huuuhhhhhh...

    ReplyDelete
  8. Ape2 jelah....korang nak sokong siape lantak korang........... janji korang bahagia......ape parti dalam dunia ni sekali pun tau tabur janji je....tak tau nak buat....dah dekat nak election ni nampak lah ape yang dijanji untuk pujuk rayu sesiape pun.....dah lepas election, sebatang haram janji ditaburkan tu ditunaikan.......Takyah lah korang nak kate PAS ke, Umno ke, PKR ke.....same je

    ReplyDelete